۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

فوزی برهوم:

مقاومت، سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات دشمن است

مقاومت، سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات دشمن است

سخنگوی حماس ضمن تمجید از قهرمانی و شجاعت اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی، حضور ملت فلسطین در صحنه و حمایت مقاومت از آن را سپر محافظ مقدسات و بر هم زننده محاسبات دشمن قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به تعرض و یورش صبح امروز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: اقدامات شجاعانه و قهرمانانه اعتکاف کنندگان و همه ملت فلسطین در شهر اشغالی قدس نشان دهنده اراده محکم و عزم قوی و شکست ناپذیر و تسخیر ناپذیر آنها است.

«فوزی برهوم» که با خبرگزاری شهاب مصاحبه می‌کرد، افزود: قهرمانی‌های ملت فلسطین در قدس و حضور گسترده اعتکاف کنندگان زن و مرد در مسجد الاقصی و ثبات و اصرار آنها بر مقابله با رژیم صهیونیستی که از حمایت و پشتیبانی مستمر مقاومت برخوردار است، یک قدرت و توان واقعی میدانی را تشکیل می‌دهد که سپر محافظ برای مقدسات به شمار می‌رود و محاسبات دشمن را به هم ریخته و برنامه آن را به شکست کشانده است.

سخنگوی حماس در پایان گفت: به همه زنان و مردان اعتکاف کننده در صحن‌های مسجد الاقصی به خاطر استقامت و ثباتشان در مقابله با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و ناکام گذاشته توطئه‌های آنها درود می‌فرستم.

کد خبر 5482567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha